Probíhá výběrové řízení na referenta odboru sociálních věcí

Kralupy nad Vltavou: Město Kralupy nad Vltavou – Městský úřad na základě zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašuje výběrové řízení na obsazení funkce: referent odboru sociálních věcí, školství a kultury MěÚ – sociálně právní ochrana dětí, na dobu určitou (zástup za dlouhodobou pracovní neschopnost).

Místo výkonu práce: Kralupy nad Vltavou a obce ve správním obvodu MěÚ Kralupy nad Vltavou.

 

Požadavky:

– vzdělání: VOŠ sociálního směru, VŠ sociálního směru,

-znalost sociálně-právní agendy,

– příslušná splnění požadavků dle ust. § 4 zákona č. 312/2002 Sb. (bezúhonnost),

– zkušenost s výkonem správních činností ve veřejné správě v oblasti sociální výhodou,

– aktivní a samostatný přístup k práci,

– schopnost jednání s lidmi v konfliktních situacích,

– uživatelská znalost práce na PC,

– řidičské oprávnění skupiny B.

 

Pracovní náplň:

– výkon sociálně právní ochrany dětí,

– správní řízení,

– vypracování zpráv pro účely soudů, policie, státního zastupitelství apod.,

– sociálně právní poradenství.

 

Nástup: ihned, příp. dle dohody

 

Platové zařazení: platová třída 10, dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb. a zákona 262/2006 Sb. (zákoník práce).  
Lhůta pro podání přihlášek: do 5. 2. 2018
Místo a způsob podání přihlášek:

– osobně do podatelny MěÚ,

– písemně na adresu: MěÚ Kralupy nad Vltavou, Palackého nám. 1, 278 01 Kralupy nad Vltavou.

 

Přihlášky adresujte k rukám personalisty Bc. Terezy Pulcové a uzavřenou obálku označte „Výběrové řízení na referenta odboru sociálních věcí, školství a kultury MěÚ – sociálně právní ochrana dětí – NEOTVÍRAT.“

V horním rohu obálky uveďte jméno a adresu odesilatele i v případě, že přihlášku podáváte přímo na podatelnu MěÚ!

 

Přihlášku NELZE zasílat prostřednictvím elektronické pošty.

 

Přihláška musí obsahovat:
1) jméno, příjmení a titul uchazeče,
2) datum a místo narození,
3) státní příslušnost,
4) místo trvalého pobytu,
5) číslo občanského průkazu,
6) datum a podpis.
K přihlášce se připojí tyto písemnosti a doklady:

– motivační dopis,

– profesní životopis obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních (časový sled a druh vykonávané práce),

– výpis z evidence Rejstříku trestů – ne starší tří měsíců (originál nebo ověřenou kopii),

– ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

 

Pro urychlení komunikace doporučujeme uchazečům uvést v přihlášce telefonický kontakt. V případě dotazů kontaktujte vedoucí odboru sociálních věcí, školství a kultury MěÚ – Mgr. Evu Ivanovou na tel. 315 739 925, mobil: 777 798 192 nebo na emailu: eva.ivanova@mestokralupy.cz.

 

Po uplynutí lhůty pro podání přihlášek, tj. 5. 2. 2018, výběrová komise posoudí, zda uchazeči splňují stanovené podmínky. Následně tajemník MěÚ rozhodne o výběru uchazeče. Všichni uchazeči budou písemně informováni o výsledku výběrového řízení.

 

MěÚ Kralupy nad Vltavou si vyhrazuje právo neuzavřít pracovní poměr s žádným z uchazečů nebo výběrové řízení zrušit.

 

autor: Ing. Jaroslav Zdich, tajemník MěÚ
                                                                                          

Autor:admin